sjuk ^^

heei ;D sjuk idag :/ ont i halsen och huvudet ;_; men men (; fatta scary natt asså o.O min älskade pizze spamade mej med sms klockann 02 för ahn ville att jag skulle vakna och han t.o.m ringde 3 gånger (a' och jag bah svarar nej.. jag sover -.- <3 och det måste jag fan har gjort i sömnen eftersom jag har absolut inget minne av det oh han blev ju ledsen för han ville bara höra min röst innan han somnade och jag var så himla elak i sömnen ;_; men nu ska jag iaf fortsätta och lyssna på musik och snacka med backe och Ac som oxå ee sjuka ^^ pusspuss <3


det får bli en gammal bild på mej och syster när vi va i thailland för guud vad jag längtar iväg nu ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0