pluggar -.-

hej! ännu en rolig dag med emma, persson, flod, vigge och även sebbe var me en liten stund (; köpte monster och gick runt i gt, stannade vid en slags "äng" med gungor och sånt^^ där satte man ju såklart sej i en bäbisgunga medans persson puttade fart och emma filmade xD och den filmen kommer väl in när jag fått hjälp om hur man gör (a' haha sen var vi uppe på skoltaket^^ teeip 10 meter upp eller nått^(; vigge var så jäääävla höjdrädd och han och persson trodde seriöst att jag och emma skulle trilla ner när vi var nära kanten xD ( detta får man hoppas att mamma inte läser (; ) sen ner därifrån och umgås lite mer och efter det kom mamma och hämta mej och nu måååste jag plugga matte för jag har så jävla mycket matte att göra tills åpå tisdag -.- så pusspuss <3 § 

bild på min emma ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0