ny blogg ^^

hei, nu är det så att det är min 3 blogg tror jag ('x  men som dom säger, tredje gången gillt (; iaf.. just nu är jag hos nathalie och hon ligger och läser skämt medans alva och iza "svarar" ^^  ikväll ska jag, alva och nathalie kolla film hos mej men vilken vet jag ännu inte och ist för chips och godis kör vi på grönsaker och dipp (a' även vi kan va nyttiga xD sen ska vi troligen oxå ut och fotta lite med nathalies systemkamera och då kanske det blir något av bloggdesignen också om lilla nathaölie hjälper för jag är inte så bra på det som sagt :'D men nu ska jag fortsätta lyssna på nathalies som t.ex. låter såhär: alva säger; morgonrockar. nathalie säger; kväll suger xD hahah men pusspuss <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0