hemma idag oxå -.-

hejsaan alla fina människor ;D hemma idag oxå men som det är nu kommer jag nog imorgon och det är ju skolfoto och det vill man ju klart va med på (; iaf.. vaknade från en skön dröm vid 11 tiden kanske och sengick jag bara direkt upp och la mej i soffan ^^ inatt ringde pizze vid 01.30 vilket inte förvånade mej för båda är sjuka och han ville troligen bah jävlas med mej men jag tror vi pratade i en halvtimme fast jag var teeip helt bort (a'

samtal ;

jag efter typ en kvart; men pizze...

pizze; ja.?

jag; hur började jag prata med dej?..

pizze; du svarde när jag ringde?..

jag ; gjorde jag? det kommer jag inte ihåg.. (a'


hahah (; men nu ska jag fortsätta sjuka här hemma så puss ;* <3


mihihih^^ sommarbild xD


Kommentarer
Postat av: Pizze

JAG SAKNAR DEJ MIN ÄLSKLING<3

2009-09-09 @ 22:40:18
URL: http://lizzpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0