Ellen DeGeneres Show xD

Sitter här och kollar på Ellen DeGeneres Show, en liten sju-årig liten kille som var extremt smart (; han sa att en astroid eller något sånt, vet faktiskt inte vad det heter men men (; skulle kanske träffa jorden om 20 år, man bah whaaat?! o.O sen bah men det är en chans på 1 på 45000 xD hahaha ^^ jag har tråkigt så jag sitter och skrattar åt att han säger att det bara finns plats för en tjej i hans hjärta och det är ahn flickvän som är 27 år (; hhahaha
<3 men nji får ha det bra medans jag sitter kvar och kollar (;

och är inte min pojkvän för söt som inte kunde somna igår för han saknade mej ? <3 och elaka jag hör ju inte ens att mobilen rigde -.- xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0