13.04 (;

cha cha ^^ vaknade hos mormor 12.20 teeip (; sen käka vi frukost tsm och snacka liite ;D idag ska jag träffa folk här i gt/gbt ^^ får väl se vad som händer men jag måste iaf lämna tebaka perssons tröja eftersom jag fick låna den när vi gick hem xD men jag får nog tyvär åka hem tidigt ikväll för jag har ju matte som ska bli klar -.- och btw, märker jag att jag måste nog hitta min vanliga kamsera så jag kan fota lite på kvällarna eller får jag väl taa med systemkameran ^^  jo.. juste, igår hade faktiskt mamma köpt en systemkamera till mej, syster och hennne för vi hade klarat oss så bra eller något sånt (; puss på det och på er <3 (:



bild på mej och söta kusin, tagen för en tag sen xD :'D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0